«بیل گیتس» با مردم دنیا جلسه پرسش و پاسخ برگزار کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 «بیل گیتس» با مردم دنیا جلسه پرسش و پاسخ برگزار کرد


اگر شما هم می‌توانستید از «بیل گیتس» (Bill Gates) سوال کنید، سوالتان از او چه بود؟ 


به گزارش از همکاران سیستم به نقل از وب سایت foxnews، «بیل گیتس» موسس شرکت مایکروسافت و میلیاردر بشر دوستی که این روز‌ها به مردم آفریقا کمک می‌کند، جلسه ملاقاتی را در بخش «هرچه می‌خواهید از من بپرسید» (AMA) وابسته به سایت اجتماعی و سرگرمی Reddit برگزار کرد. 


در این جلسه از گروه موسیقی مورد علاقه او گرفته تا رابطه‌اش با «استیو بالمر» (Steve Balmer) مدیرعامل کنونی مایکروسافت و تلاش‌هایش برای ریشه‌کن کردن فلج اطفال از او سوالاتی پرسیده شد. 

حدود ۱۲ هزار سوالی که از گیتس پرسیده شد مربوط به فعالیت‌های خیرخواهانه او بود و در کنار این مسئله حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ سوال هم در رابطه با نزدیکی وی به «باراک اوباما» (Barak Obama) رئیس‌جمهور آمریکا پرسیده شد. 

گیتس هم‌اکنون مدیریت مرکز Bill & Melinda Gates به عنوان «بزرگ‌ترین مرکز شخصی جهان برای شفاف‌سازی عملیات‌های بشر دوستانه» را به همراه همسرش به عهده دارد و در این پرسش و پاسخ بخش عمده صحبت‌های مردم مربوط به این بخش از فعالیت‌های او بوده است. 

زمانی که از او در رابطه با علاقه بیشتر وی به سیستم‌عامل ویندوز ۷ یا ۸ پرسیده شد، پاسخ داد که نسخه جدید‌تر بهتر است. 
از او پرسیده شد که یک شخص میلیاردر مانند «بیل گیتس» که علاوه بر آنکه در زمینه نرم‌افزار به موفقیت‌های فراوانی رسیده است و در حوزه اقدامات بشر دوستانه نیز بسیار موفق بوده است، در اوقات فراغت خود چگونه تفریح می‌کند. 


او پاسخ داد: من عاشق ورزش تنیس هستم. علاقمند به انجام بازی با کارت‌ها هستم. تمایل دارم با فرزندانم تورهای جالبی را بروم که از جمله آن‌ها می‌توان به مشاهده نزدیک نیروگاه‌ها، مراکز تولید کیسه‌های زباله و... اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب