گوگل به هکر سیستم عامل کروم جایزه ۳ میلیون دلاری می‌دهد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 گوگل به هکر سیستم عامل کروم جایزه ۳ میلیون دلاری می‌دهد


شرکت گوگل اعلام کرده است هر هکری که بتواند سیستم عامل کروم این شرکت را هک کند، بیش از ۳ میلیون دلار پاداش دریافت خواهد کرد. 

کروم سیستم عامل شرکت گوگل است که برای انجام فعالیت‌های تحت پردازش ابری از آن استفاده می‌شود. 

 گوگل در بیانیه‌ای که در وبلاگ رسمی کروم منتشر کرده، از هکر‌ها دعوت کرده است تا با شرکت در کنفرانسی که ماه مارس سال جاری در ونکوور کانادا برگزار می‌شود، بخت خود را برای هک سیستم عامل کروم و دریافت جایزه ۱۴۱۵۹. ۳ میلیون دلاری بیازمایند. 

کریس ایوانز، یکی از اعضای بخش فناوری تیم امنیتی کروم هدف گوگل از این اقدام را ارتقا امنیت سیستم عامل کروم دانسته و در وبلاگ رسمی کروم نوشته: گوگل سیستم عامل دسکتاپی تحت لینوکس خود را به محک آزمایش گذاشته است چرا که امنیت، یکی از محوری‌ترین عناصر سیستم عامل کروم است و هیچ نرم افزاری نیز از این نظر کامل نیست. 

رخنه‌های امنیتی حتی ممکن است بعد از بهترین فرایندهای توسعه و بازبینی باز هم وجود داشته باشد. 

شرکت گوگل اعلام کرده هکرهایی که مشتاق دریافت این جایزه هستند باید بتوانند آخرین نسخه از سیستم عامل کروم را که بر روی لپ تاپ‌های تحت پردازش ابری کروم بوک سامسونگ نصب شده است، هک کنند. 

این لپ تاپ‌ها که تحت سیستم عامل کروم هستند، بیشتر برای کاربرانی مناسب است که از راهکارهای پردازش ابری استفاده می‌کنند و برای انجام این فعالیت‌ها فقط به یک مرورگر و یک شبکه اینترنت پرسرعت نیازمندند. 

گوگل از هکرهایی که قصد دارند بخت خود را در این زمینه بیازمایند، دعوت کرده است در کنفرانسی که از ۶ تا ۸ ماه مارس سال جاری در ونکوور کانادا برگزار می‌شود، حاصل کار خود را ارائه دهند. 

این همایش هر ساله با تلاش شرکت اچ پی برگزار می‌شود و به «رقابت Pwn۲Own» معروف است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب