فیس بوک جست‌وجوگر جدید خود را معرفی کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 فیس بوک جست‌وجوگر جدید خود را معرفی کرد

شبکه اجتماعی فیس بوک روز سه شنبه (۱۵ ژانویه - ۲۶ دی) موتور جست‌ؤجوگر جدید خود را عرضه کرد.

این جستجوگر جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا افراد، و تمامی اطلاعاتی را که برای یافتن دوستان به کاربران کمک می‌کند در درون فیس‌بوک جست‌وجو کنند.

این موتور جست‌وجوگر تنها بر اطلاعات داخل فضای فیس بوک متمرکز است و از این جهت با سایر امکانات جست‌وجو در اینترنت تفاوت اساسی دارد.


به گزارش ایتنا از بی‌بی‌سی، مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک روز سه شنبه قابلیت‌های این جست‌وجوگر را با استفاده از صفحه خودش در فیس بوک برای خبرنگاران تشریح کرد.

آقای زاکربرگ گفت که این قابلیت جدید نسبت به حریم خصوصی تعریف شده توسط کاربران نیز هوشمند است و تاکید کرد که فیس بوک مسئله حریم خصوصی افراد را بسیار جدی می‌گیرد. 

در یک پیام ویدئویی در سایت فیس بوک، تام ستوکی، مدیر تولید این شرکت در تشریح قابلیت‌های این موتور جست‌وجوگر جدید گفت: "کارهای ساده‌ای هستند که مردم دوست دارند انجام دهند، آنها دوست دارند تمام عکس‌هایی که لایک کرده‌اند را پیدا کنند، یا تمام عکس‌هایی که دو نفر خاص با هم دارند، یا تمام عکس‌های خانواده‌شان، یا همه دوستانشان که در شهر خاصی زندگی می‌کنند، چون آنها می‌خواهند به آن شهر سفر کنند. در حال حاضر، پیدا کردن این اطلاعات خیلی مشکل است، شما باید به صفحه‌های مختلفی سر بزنید و هر بخش از این اطلاعات را از جاهای مختلف به هم وصل کنید، اما حالا این کار آسان شده است، شما آنچه که می‌خواهید را می‌نویسید و نتیجه مورد نظر را دریافت می‌کنید."

تا پیش از این، کاربرد موتور جست‌وجوگر قدیمی فیس بوک تنها به یافتن افراد محدود می‌شد.

انتظار می‌رود که شرکت‌های تبلیغاتی از قابلیت‌های جدید موتور جست‌جوگر فیس استقبال کنند. 

تجربه تبلیغات در موتور جست‌وجوگر گوگل تاثیرگذاری این نوع آگهی‌ها را را ثابت کرده است.
تحلیلگران اعتقاد دارند ترکیب این ظرفیت‌ها با داده‌های شبکه اجتماعی فیس بوک می‌تواند جاذبه مضاعفی برای شرکت‌های تبلیغاتی ایجاد کند.

در ماه اکتبر گذشته، مارک زاکربرگ اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه فیس بوک به یک میلیارد نفر رسیده است.
با این حال، از زمان عرضه سهام فیس بوک در بازارهای اوراق بهادار آمریکا، ارزش سهام این شرکت کاهش قابل توجهی یافته و نتوانسته به بهای اولیه خود بازگردد.

سال گذشته میلادی، موسسه بازاریابی اینترنتی گرین لاین بر اساس نتایج یک نظرسنجی پیش‌بینی کرده بود که اگر فیس بوک موتور جست‌وجوگر خود را به بازار عرضه کند، می تواند یک چهارم بازار جست‌وجوگرها را قبضه کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب