عقب‌نشینی اینستگرام در برابر کاربران:
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 عقب‌نشینی اینستگرام در برابر کاربران: عکس‌هایتان را نمی‌فروشیم


واکنش تند و خشمگینانه کاربران در برابر اینستگرام باعث شد این شرکت از تصمیم خود برای فروش عکس‌های کاربران بدون اجازه آنها عقب‌نشینی کند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از آی.دی.جی، این شرکت چندی قبل با تغییر سیاست‌های حریم شخصی خود اعلام کرده بود حق خود می‌داند عکس‌های شخصی کاربران را در تبلیغات تجاری به کار گرفته یا به فروش برساند، بدون آنکه رضایت کاربران را جلب کند یا از این بابت پولی به آنها بدهد. 


اینستگرام یک برنامه تلفن همراه است که به طور گسترده برای به اشتراک گذاری عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و اخیرا توسط فیس‌بوک خریداری شده است. 

تغییرات تازه که با انتشار اعتراضات تند کاربران در اینترنت همراه شد، سرانجام به عقب‌نشینی فیس‌بوک و طراحان اینستگرام منجر شد. 

قرار بود سیاست‌گذاری جدید اینستگرام در این زمینه ظرف ۳۰ روز آینده اجرایی شود و مدیران آن حق داشته باشند عکس‌های مختلف کاربران را به شرکت‌های تبلیغاتی یا هر شرکتی که دوست داشته باشند، بفروشند. 

بخشی از این سیاست گذاری جدید تا بدان حد مبهم بود که کاربران را گیج کرده بود و برخی از آنها گفته بودند ترجیح می‌دهند دیگر از خدمات اینستگرام استفاده نکنند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب