دلایل برکناری وزیر ارتباطات
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
12 / 9برچسب:, :: 21 ::  نويسنده : BlackHats

 جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور اعضای آن به منظور تصویب شرح وظایف این شورا برگزار شد که گویا در این جلسه بحثی جدی مابین دبیر شورای عالی فضای مجازی و رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات در مخالفت با شرح وظایف این شورا صورت گرفت.


به گزارش ایتنا از نود آی سی تی، براساس شنیده‌ها نبود همکاری لازم از سوی وزارت ارتباطات با شورای عالی فضای مجازی و روابط نزدیکی که دبیر این شورا دکتر مهدی اخوان بهابادی با افراد نزدیک به رییس جمهور دارد و همزمانی طرح مباحث جدی که در جلسه شورا اتفاق افتاده، بی‌تاثیر در برکناری رضا تقی پور از سمتش نبوده است. 

هر چند که گفته می‌شود این حکم در چندین ماه پیش صادر شده بود اما تاکنون از سوی رییس جمهور ابلاغ نشده بود. 

البته گفته می‌شود در حکم پیشین قرار بود رضا فضلی، سرپرست سابق سازمان فضایی که قبلا در سازمان فضایی معاون رضا تقی پور وزیر فعلی ارتباطات بود جایگزین وی شود. 

گفتنی است، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران قبلا نیز مطرح کرده بود اعتقادی به وجود یک وزارتخانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و موضوع ادغام این وزارتخانه را در وزارت راه سال گذشته مطرح کرده بود که این طرح در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد.

براساس این گزارش با توجه به حکم رییس جمهور در خصوص سرپرستی علی نیکزاد وزیر راه، مسکن و شهرسازی به عنوان سرپرست وزارت ICT‌ احتمالا رییس جمهوری در چند روز آینده طرح ادغام این وزارتخانه را با وزات راه، مسکن و شهر سازی بار دیگر به مجلس شورای اسلامی خواهد برد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب