تهدید بزرگ هکرهای ناشناس
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
12 / 9برچسب:, :: 21 ::  نويسنده : BlackHats

 تهدید بزرگ هکرهای ناشناس


هکرهای ناشناس (آنانیموس) که در عملیات تخریبی خود، مواضع سیاسی را مدنظر قرار می‌دهد، این بار دولت سوریه را تهدید کرده است. 


به گزارش از رویترز، این گروه هکری گفته در پاسخ به قطعی اینترنت در سوریه، قصد دارد تمام سایت‌های متعلق به دولت بشار اسد را در مناطق مختلف جهان از کار بیاندازد. 

از روز پنجشنبه دسترسی به سرویس‌های اینترنتی و خطوط تلفن همراه در سوریه امکان‌پذیر نیست. 

دولت سوریه «تروریست‌ها» را مسئول حمله به خطوط اینترنتی معرفی کرده است ولی معارضان دولت و گروه‌های مدافع حقوق بشر معتقدند این کار توسط خود دولت صورت گرفته است تا به این وسیله جریان اطلاع‌رسانی میان مخالفان را مخدوش سازد. 

معترضان به سیاست‌های بشار اسد از اینترنت به طور گسترده استفاده می‌کنند. 

آنها برای پخش تصاویر و فیلم‌هایی از حملات هوایی و یا نمایش شهروندان کشته یا زخمی شده، از سایت‌های مختلف اینترنتی استفاده می‌کنند. 

مخالفان همچنین در نبود مطبوعات آزاد، از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اطلاعاتی درباره حملات خود و نیز ارتباط با خبرگزاری‌های بین‌المللی بهره می‌گیرند. 

هکرهای آنانیموس که هدف از قطعی اینترنت در سوریه را «ساکت کردن ندای مخالفان بشار اسد» می‌داند، گفته در تلاش است تمام سایت‌های وابسته به دولت سوریه را محو کند. 

این هکرها گفته‌اند کار خود را با سایت‌های سفارتخانه‌های سوری آغاز می‌کنند. 

پس از آن، سایت سوریه در بلژیک از سرویس‌دهی باز ماند ولی سایت این کشور در چین که هکرهای آنانیموس گفته بودند حملات خود را از آن شروع می‌کنند، همچنان فعال است. 

به گزارش ایتنا، بخش عمده‌ای از وب سایت‌های سفارتخانه‌های سوریه از کار افتاده است ولی احتمال می‌رود این امر از قطعی کلی اینترنت در این کشور ناشی شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب