آفیس ویژه اپل و آندروید در راه است
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

مایکروسافت رسما اعلام کرد قصد دارد عرضه برنامه آفیس را برای iOS و آندروید زودتر از زمان مقرر ارایه کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که پیشتر مایکروسافت اعلام کرده بود که برنامه آفیس را سال آینده برای iOS و آندروید ارایه می کند، به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه این برنامه تا پیش از سال 2013 برای این سیستم عامل ها ارایه خواهد شد منتشر شده است.
برنامه موبایلی آفیس مایکروسافت به شکل رایگان برای هر دو سیستم عامل iOS و آندروید ارایه می شود و این امکان را فراهم می کند که کاربران مدارک آفیس مایکروسافت را روی دستگاه خود ببینند.
برای ویرایش مدارک آفیس با این برنامه، نیاز است که کاربران عضو سرویس Office 365 مایکروسافت شوند و به این ترتیب می توانند مدارک را در این برنامه ویرایش و ادیت کنند.
مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.
آخرین نسخه مایکروسافت آفیس، آفیس ۲۰۱۰ نام دارد که در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۰ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و آخرین نسخه تحت سیستم‌عامل مک اواس اکس نیز آفیس ۲۰۰۸ نام گرفته است که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده است. آفیس ۲۰۰۷/آفیس ۲۰۰۸ در بردارندهٔ رابط کاربری جدیدی است و از فرمت های جدید موسوم به Office Open XML با فرمت های docx، xlsx، pptx سود می برد. ضمن اینکه مایکروسافت قابلیت جدید، رایگان و افزودنی با نام بستهٔ هماهنگ سازی مایکروسافت آفیس (Microsoft Office Compatibility Pack) ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند سندهای آفیس ۲۰۰۳-۲۰۰۰ برای ویندوز و آفیس ۲۰۰۴ برای مک را تحت فرمت های جدید در مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ باز، ویرایش و ذخیره کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب