افشای روش جدید کلاهبرداری توسط پلیس فتا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و ردیابی های علمی موفق شدند راز سه پرونده برداشت غیر قانونی از حساب مشتریان بانک های کشور را فاش کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر سرقت بیش از 23 میلیون تومان از حساب بانکی وی از طریق اینترنت، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان این پلیس قرار گرفت. کارشناسان با انجام اقدامات ویژه فنی و تخصصی حساب وی و سیستم رایانه ای مالباخته دریافتند،رایانه مالباخته آلوده به سیستم بدافزاری شده که از سوی افرادی ناشناس طراحی و و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
ماموران با انجام اقدامات ویژه فنی واستفاده از شگرد های خاص موفق شدند،اعضای باند سرقت های اینترنتی را که با ساخت بدافزار اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد در شبکه اینترنت می کردند را شناسائی کنند. ماموران در ادامه با هماهنگی مراجع ذیصلاح و اخذ نیابت قضائی موفق شدند، 6 متهم از اعضای باند سرقت های اینترنتی را در چند استان مختلف کشور در چند مرحله عملیات دستگیر کنند.
رئیس پلیس فتای مازندران با اعلام این خبر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب