راه اندازی لیگ بازی‌های آنلاین رایانه‌ای
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از راه اندازی رسمی نخستین لیگ بازیهای آنلاین رایانه ای کشور در امروز همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
دکتر حسن علیزاده با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با اعلام آغاز ثبت نام رسمی در نخستین لیگ بازیهای آنلاین رایانه ای اظهار داشت: کاربران بازی های رایانه ای می توانند با مراجعه به وبگاه جام دیجیتال آنلاین نسبت به ثبت نام در این لیگ بازی رایانه ای اقدام کنند.
وی با بیان اینکه لیگ مسابقات رایانه ای با 8 بازی در زمینه های مختلف آغاز شده است گفت: به تدریج و تا پایان امسال 28 بازی آنلاین پولی و حدود 200 بازی رایگان در زمینه های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از همکاری و امضای تفاهمنامه با سازمان فناوری اطلاعات و بانک ملی برای تامین زیرساختهای فنی و مالی این طرح خبر داد و گفت: پیش از اعلام راه اندازی این لیگ، بالغ بر 30 هزار نفر در این سایت ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود با اعلام رسمی راه اندازی این جام، از امروز شاهد استقبال خوبی از سوی کاربران و طرفداران بازیهای رایانه ای باشیم.
علیزاده هدف از راه اندازی لیگ بازیهای رایانه ای را آوردن سرگرمی به داخل منازل مردم عنوان کرد و گفت: بازیهای درنظر گرفته شده تمامی گروه های، سنی ،تحصیلی ،جنسیتی و اجتماعی را شامل می شود.
وی با بیان اینکه به مرور لیست کاملی از بازیهای رایانه ای ایرانی و خارجی در این لیگ ارائه خواهد شد پیش بینی کرد که تا 3 ماه آینده یک لیگ جدی و تاثیرگذار در زمینه بازیهای رایانه ای آنلاین در کشور ایجاد شود.
علیزاده با اشاره به استقبال چند صد هزار نفری کاربران ایرانی از برخی بازیهای رایانه ای سایتهای خارجی گفت: ورود مخاطبان بازیهای رایانه ای به سایتهای خارجی بازی، علاوه بر بار مالی ، مباحث امنیتی سیاسی را نیز در برخی مواقع به همراه دارد که باید به آن توجه شود. براین اساس ما اگر بتوانیم سرگرمی را با ترکیبی از بازی های مفید ایرانی و خارجی در اختیار مردم قرار دهیم علاوه بر بعد اقتصادی می تواند منتج به تولید بازیهای فاخر ایرانی از بعد فرهنگی نیز شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب