حجم بالاي حملات سايبري به ایران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به اين سوال كه چرا متون فارسي در اينترنت كم است گفت: البته محتواي فارسي در اينترنت وجود دارد اما متون و محتواهايي هست كه هنوز به اينترنت منتقل نشده است و من از كساني كه در اين زمينه محتوا توليد مي‌كنند مي‌خواهم متون تحقيقاتي و علمي خود را در قالب معيني روي شبكه قرار دهند.

 رضا تقي‌پور پس از جلسه هيئت دولت در پاسخ به اين سوال كه آيا براي حفاظت از مالكيت معنوي، اين متون قوانين كافي است گفت: ما قانون مالكيت معنوي را تصويب كرده‌ايم اما اگر مشكلاتي در اين زمينه وجود دارد مي‌توان آن را پيشنهاد داده و به تصويب برسانيم.

او در پاسخ به سوالي در باره حملات سايبري به دستگاه‌ها گفت: اين حملات به صورت مرتب و در حجم بالايي اتفاق مي‌افتد اما ما تنها آن دسته از حملات را رسانه‌يي مي‌كنيم كه بزرگ بوده و توسط عاملان شناخته شده انجام مي‌شوند اما از بخش‌هاي ناشناخته نيز حملات اتفاق مي‌افتد و مي‌توان گفت روزانه بالاي ۵۰۰ حمله سايبري به دستگاه‌ها رخ ميدهد.

وي در ادامه گفت: دولت مصوبه‌اي دارد كه بر اساس آن سيستم‌هاي فناوري و اطلاعاتي موظفند گواهي مميزي را با همكاري شركت‌هايي كه توسط دولت و نيروهاي امنيتي معرفي شده‌اند كشف كنند و دور اول اعطاي اين مميزي‌ها آغاز شده و شركت‌هاي بانكي و اعتباري كه با پول مردم سر و كار دارند در اولويت هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب