آخرين وضعيت پست الكترونيكي چاپار
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  چاپار اولین و تنها بخش خصوصی ارائه‌دهنده سرویس پست الکترونیکي بوده و مجموعه‌اي از سرويس‌هاست. 


سلمان افشار بيان كرد: این مجموعه اولین و تنها سرویس‌دهنده بخش خصوصی پست الکترونیکي در کشور با استانداردها و ساختارهای گسترده است و در صورتی که حمایت‌های لازم در کشور صورت نگیرد، بخش خصوصی به تنهایی امکان رقابت با سرویس‌دهندگان بزرگ مانند یاهو و جی‌میل را ندارد. 


وی ادامه داد: برای این منظور لازم است ارتباط بخش تجاری و دانشگاه‌ها به صورت فعال برقرار شود و در حوزه تحقیق و توسعه دانشگاه‌ها وارد عمل شوند. 

برخورد قانونی با چاپارهای قلابی 
مدیر مجموعه سرویس‌های چاپار از برخورد قانونی با افرادی حقیقی و حقوقی که با نام تجاری چاپار در فضای اینترنت مشغول به فعالیت هستند خبر داد. 

افشار تاكيد كرد:به زودی از طریق نهادهای قانونی در این خصوص اقدام خواهد شد و افراد بايد در این نهادها پاسخگو باشند. 

وي در ادامه از مردم خواست جهت استفاده از پست الکترونیک چاپار تنها به آدرس www.chmail.ir مراجعه كنند و فریب تبلیغات جاعلین را نخورند. 

افزايش كاربران به ۲۰۰هزار نفر 
مدير مجموعه پست الكترونيك چاپار بيان كرد كه تعداد کاربران پست الکترونیک چاپار به ۲۰۰ هزار نفر رسید و اين تعداد كاربر طي شش ماه پس از راه‌اندازي اين سرويس پستي چاپار مشهود است. 

وي با اشاره به سرويس‌هاي اين پست الكترونيكي گفت: علاوه بر سرويس‌ ايميل به پيامك كه در آن در صورت ارسال ايميل براي كاربر پيامك مي‌شود، سرويس مكمل آن پيامك به ايميل هم به زودی ارائه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب