150 هزار ايميل داخلی منتظر دريافت پروانه هستند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

150 هزار ايميل داخلی منتظر دريافت پروانه هستند



مدير عامل شركت پست جمهوري اسلامي ايران با اشاره به نقش پست در ميان كشورهاي مختلف گفت: به واسطه اين كه در بسياري از كشورها بيشتر فعاليت‌ها از طريق پست انجام مي‌شوند و اين روشي مناسب براي حل مسائل اجتماعي است، بايد در اين زمينه پيشرفت و مديريت پست در كشور برنامه‌ريزي داشته باشيم.

 در نشست انعقاد تفاهم‌نامه گسترش همكاري و فعاليت‌هاي شركت پست با شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي عصر امروز كه بدون حضور مدير عامل شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي برگزار شد، كرباسيان - مدير عامل شركت پست - به تفاهم نامه ميان اين دو شركت اشاره كرد و گفت: در چند سال گذشته طرح كارت سوخت كليه خودروها توسط اين شركت اداره و باعث صرفه‌جويي در رفت‌وآمدها مي‌شد. 
وي افزود: در حال حاضر نزديك به ۶۰۰ نقطه به صورت آنلاين خدمات كارت سوخت را ارائه مي‌دهند. 

كرباسيان با اشاره به گسترش همكاري‌ها ميان اين دو شركت تاكيد كرد:‌ توزيع كارت‌هاي سوخت به صورتي كه مشتركان بخواهند با آدرس كامل آنها برايشان ارسال مي‌شود. 

او افزود: از فعاليت‌هاي ديگر با وزارتخانه‌ها مي‌توان انعقاد قرارداد با وزارت امور اقتصادي و دارايي اشاره كرد كه در تشخيص ماليات‌ها در كشور نزديك به يك ميليون مراجعه كننده براي تكميل مراحل مالياتي از طرف شركت پست انجام شد. اين تعداد، به جاي مراجعه مستقيم به سايت و سازمان مالياتي خدمات را از شركت پست گرفتند. 


۱۵۰ هزار ايميل منتظر دريافت پروانه 
كرباسيان با اشاره به ايجاد يك ميليون ايميل آماده از سوي اين شركت گفت:‌ تاكنون ۱۵۰ هزار ايميل واگذار شده و تا هفته آينده پروانه ايميل‌ها داده مي‌شود كه براساس گفته سازمان تنظيم مقررات راديويي قرار است از ايميل داخلي استفاده شود.

وي در ادامه توضيح داد كه خريد فروش اينترنتي با همكاري مركز توسعه رسانه‌هاي ديجيتال انجام شده و تاكنون با ۶۰ مركز فروش در حال همكاري هستيم.

مدير عامل شركت پست جمهوري اسلامي ايران در ادامه گفت: در سال گذشته ظرفيت اين پذيرش يك ميليون ايميل بود كه ۱۶هزار ايميل ميان كاركنان شركت در سطح كشور به صورت رايگان قرار گرفت و مشخصات آنها ثبت شد.

راه‌اندازي ۳۰۰۰ دستگاه PDA تا ماه آينده
كرباسيان بيان كرد: تاكنون دو هزار عدد دستگاه PDA راه‌اندازي شده و قرار است تا ماه آينده اين تعداد به سه هزار دستگاه برسد كه اين دستگاه امضاي ديجيتال فرستنده را مي‌گيرد و تا رسيدن مرسوله فرد را در جريان ارسال قرار مي‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب