اینترنت پرسرعت، راهی برای رشد و توسعه اقتصادی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 اینترنت پرسرعت، راهی برای رشد و توسعه اقتصادی


افزایش سرعت اینترنت در امارات می‌تواند درآمد ناخالص ملی این کشور را ۲ میلیارد دلار افزایش دهد.


به گزارش ایتنا به نقل از سایت Emirates247، این امر از آنجا ناشی می‌شود که افزایش سرعت اینترنت، باعث تسهیل و تسریع در روند امور شده و میزان بهره‌وری را بالا می‌برد. 

همچنین در این حالت شهروندان بهتر می‌توانند به خدمات پایه‌ای همچون بهداشت و آموزش دسترسی پیدا کنند. 


تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد چهار برابر شدن سرعت پهنای باند در امارات، بالقوه شش دهم درصد به درآمد ناخالص ملی این کشور می‌افزاید که این رقم تقریباً برابر با ۲.۱۶ میلیارد دلار است. 

این پژوهش مدعی است با افزایش میزان سرعت اینترنت، درآمد مزبور نیز باز هم افزایش خواهد یافت.

بنا به اعلام مرکز بین‌المللی بیزینس مانیتور، در سه ماهه اول سال جاری، ۹۹.۴ درصد ارتباطات اینترنتی در امارات به صورت پرسرعت بوده است. 

این مرکز تعداد کاربران اماراتی را در سال ۲۰۱۱ حدود ۴ میلیون و ۸۹۲ هزار نفر برآورد کرده و پیش‌بینی نموده این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۶ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر خواهد رسید. 

آندرس لیندبلد (Anders Lindblad) مدیر شرکت اریکسون در خاورمیانه و شمال آفریقا با اشاره به این که اینترنت پرسرعت یکی از عوامل مهم رشد اقتصادی است، اظهار داشت: به نظر من، شکی نیست که اینترنت پرسرعت چه به صورت همراه باشد و چه به صورت ثابت، نقش مهمی در پیشبرد رشد اقتصادی، ابتکار و نوآوری ایفا می‌کند. 

وی گفت: دولت و اپراتورهای مخابراتی در امارات به خوبی به اهمیت اینترنت پرسرعت واقف هستند و این امر در تلاش‌های گروهی آنها برای رساندن ضریب نفوذ اینترنت در امارات به صد در صد تجلی یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب