تفاوت​های اپل با سامسونگ!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
24 / 10برچسب:, :: 16 ::  نويسنده : BlackHats

- به جای فروش کلیه و قسمت های دیگر بدن برای خرید محصولات اپل، بهتر است شرکت های دیگر را امتحان کنید.

اگر بخواهیم شرکت اپل را با سامسونگ مقایسه کنیم، اپل مرحوم استیو جابز به محصولات درجه یک با بهترین کیفیت و تکنولوژی و قیمت بالا اعتقاد دارد. در واقع استراتژی فروش اپل بر این اساس است که لازم نیست کل دنیا از ما خرید کند بلکه هر کس که پول داشته باشد می تواند از این محصولات استفاده کند. آنها می گویند ما تحت هیچ شرایطی از کیفیت محصولاتمان کم نمی کنیم. اما یکی از رقبای اپل یعنی سامسونگ بر عکس فکر می کند. سامسونگ با تولید اجناس با کیفیت قیمتها را جوری تنظیم می کند که تمام اقشار بتوانند از تکنولوژی استفاده کنند. محصولات اپل گران هستند و خیلی ها نه تنها در ایران که در خارج از کشور هم از پس هزینه اش بر نمی آیند. 4 محصول برتر اپل را معرفی می کنیم و 4 جایگزین نیز برای آنها در نظر گرفتیم که در ادامه مشاهده کنید.

۱ - گوشی آیفون

 

مقایسه گوشی آیفون با سامسونگ گلکسی اس 2

آیفون اولین گوشی بود که انقلاب اسمارت فون را بوجود آورد . گوشی که دسترسی به اینترنت را آسان کرد ، حافظه زیاد برای فایلهای مدیا در اختیارمون گذاشت ، نه یک دوربین بلکه ۲ دوربین HD داشت و دارد و هزار و یک مزیت دیگر و iphone 4s آخرین نسخه از این گوشی نیز همچنان کارایی و تکنولوژی برتر را همراه با زیبایی به عرضه داشته . اما خب این محصول قطعا گران است اما جایگزین آن قیمت کمتری دارد. سامسونگ گالکسی اس ۲ ( Samsung Galaxy s2 ) با پردازنده ۲ هسته ای ۱٫۲ گیگا هرتزی ، ۸٫۴۹ میلی متر ضخامت ، ۴٫۳ اینچ نمایشگر Super AMOLED HD  ، گشت و گذار اینترنتی ، اپلیکیشن کتاب الکترونیکی ، وای فای ، Allshare ( شبیه به iCloud ) ، دو عدد دوربین ( یک عدد HD ) ، تکنولوژی NFC که برای پرداخت های وایرلس انجام می شود ، پرینت وایرلس ، موزیک پلیر ، بازی و ... با قیمت جهانی ۱۹۹ دلار در دسترس شماست .

۲ - مک بوک پرو ۱۵ اینچی.

 

مقایسه مک بوک پرو با نوت بوک دل

مک بوک پرو ۱۵ اینچی با دوربین HD ، پردازنده ۲ هسته ای ۲٫۶۶ گیگا هرتزی  ، ۵ ساعت عمر باتری ، DVD رایتر ، هارد ۳۰۰ گیگا بایتی قیمتی حدود ۲۰۰۰ دلار دارد .

اما جایگزین  لپ تاپ مک بوک پرو ، Dell XPS 15z است ، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی WLED  Full HD  با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ ( مک بوک پرو : ۱۶۸۰ در ۱۰۵۰ ) وبکم HD ، ظرفیت هارد تا۷۵۰ گیگا بایت ، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگا بایت  ،  رایتر مالتی دی وی دی ۸x ، صدای HD ، ۳ پورت USB ، ۸ ساعت عمر باتری ، کارت خوان رسانه دیجیتال ، همه و همه این امکانات که اکثرا از مک بوک بهتر هست با قیمت ۱۰۹۹ دلار در دسترس شماست . می توانید به طور آنلاین از سایت Dell خریداری کنید .

۳ - مک بوک ایر .

 

مقایسه مک بوک ایر با ایسوس زنبوک

لپ تاپ مک بوک ایر نیز یکی از محصولاتی است که به نازکی و قطر کم بین لپ تاپ بازان معروف است . این لپ تاپ با وجود قطر کم و وزن بسیار سبک ، بسیار محکم و با دوام ساخته شده . در واقع به دلیل استفاده از فریم آلومینیومی ، این لپ تاپ در برابر ضربه مقاوم می باشد .

مدل ۱۳ اینچی آن با هارد SSD و ظرفیت ۱۲۷ گیگا بایتی ، حافظه RAM با ظرفیت ۴ گیگ و سیستم عامل OS/X Lion با قیمت ۱۲۹۹ دلار موجوده .

نوت بوک ایسوس مدل Zenbook UX31E جایگزین مناسبی برای مک بوک ایر می باشد . این نوت بوک فوق باریک با ۱۳٫۳ اینچ صفحه نمایش ، ویندوز ۷ ، فریم آلومینیومی برای دوام بیشتر ، پردازنده اینتل i5-2557M  ، روشن شدن آنی ، رم ۴ گیگ ، هارد ۱۲۸ گیگ SSD ،ویژگی LED بک لیت با قیمت ۱۰۹۴ دلار به فروش می رسد .

۴ - آیپاد نانو .

 

مقایسه آیپاد نانو با ساندیسک سانسو فیوز

آیپاد نانو گجت فان و پر طرفدار اپل است که بیشتر مردم مدل ۸ گیگا بایتی آن که بیش از ۲۰۰۰ آهنگ را در خود جا میدهد را می خرند . نمایشگر ۱٫۲۴ اینچی ، رادیو اف ام ، شتاب سنج ، باتری یونی لیتیوم قابل شارژ با ۲۴ ساعت عمر با قیمت ۱۲۹ دلار موجوده .

موزیک پلیر شرکت ساندیسک ، Sansa Fuze ، مدل ۸ گیگ ، نمایشگر ۲٫۴ اینچ QVGA Capacitive  ، ۲۴ ساعت عمر باتری ، رادیو اف ام دیجیتال ، ضبط صدا با یک میکروفن داخلی ، قابلیت پخش فایلهای MPEG-4 ، اسلات کارت Micro SD برای ارتقای حافظه ، با قیمت ۹۰ دلار به فروش می رسد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب