هشتاد درصد شرکت‌های جهان از سیستم پردازش ابری استفاده می‌کنند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
هشتاد درصد شرکت‌های جهان از سیستم پردازش ابری استفاده می‌کنند


نتایج حاصل از بررسی جدید مرکز CompTIA نشان داد که میزان استفاده از سیستم‌های پردازش ابری توسط مراکز تجاری و شرکت‌ها رو به‌افزایش است. 




به گزارش ایتنا از

همکاران سیستم

به نقل از وب سایت formtek، بر اساس آمار به‌دست آمده از این بررسی، ۸۰ درصد شرکت‌ها هم‌اکنون یکی از محصولات زیرمجموعه فضای پردازش ابری را به کار گرفته‌اند و نیمی از آن‌ها اعلام کرده‌اند که تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی سرمایه‌گذاری خود در بخش سیستم‌های پردازش ابری را تا بیش از ۱۰ درصد افزایش می‌دهند. 



بر خلاف مقاومت‌های اولیه در فضای پردازش ابری، مدیران فناوری اطلاعات در شرکت‌ها این روز‌ها علاقمندی فراوانی نسبت به استفاده از این سیستم‌ها نشان می‌دهند و راغب به استفاده از آن‌ها هستند. 



این بررسی نشان داده است ۸۵ درصد مدیران IT نگاه مثبتی به مزایای سیستم‌های پردازش ابری دارند که این رقم برای سال ۲۰۱۱ میلادی ۷۲ درصد بوده است.



هزینه‌های مربوط به عضویت در فضای پردازش ابری و آسانی برای عضویت در هر یک از این سیستم‌ها موجب شده است که بسیاری از سازمان‌ها به فعالیت‌های گروه IT خود خاتمه دهند.



البته باید توجه داشت که این تفکر غربی تحت کنترل است و چندان به صورت جامع دنبال نمی‌شود.



مرکز تحقیقاتی CompTIA به این نتیجه رسیده است که به صورت عملی گروه‌های IT در سازمان‌ها این روز‌ها به تصمیم‌گیرندگان اصلی سازمان تبدیل شده‌اند و می‌توانند پیش از اتخاذ تصمیم نهایی به خرید فناوری‌های نوین برای سازمان اقدام کنند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب