پيامك بزنيد تا ثروتمند شويد!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
6 / 6برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

 اين روزها دريافت پيامك‌هايي با عنوان ثروتمند شويد و راه‌هاي كسب درآمد بيش‌تر يا تكنيك‌هاي مديريتي متداول شده است اما برخي مشتركان همراه اول پس از ارسال پيامك براي دريافت راهكارهاي پيشنهادي چنين پيامي، گلايه داشتند كه محتوايي براي پاسخ براي آن‌ها ارسال شده است.


 گاهي پيامك‌هاي تبليغاتي از شماره‌اي ناشناس و براي سوءاستفاده‌ و دريافت پول و يا شارژ تلفني از افراد ارسال مي‌شوند كه مشتركان بايد همچون پيامك‌هاي تبليغاتي اينچنيني كه هر دو اپراتور كشور در مورد آن‌ها هشدار داده بودند، از پاسخ به چنين پيام‌هايي خودداري كرده و از ارسال آن توسط اپراتورهاي كشور اطمينان حاصل كنند.


اما مدير كل خدمات ارزش افزوده همراه اول در گفت‌وگو با ايسنا،‌ درباره ارسال پيامك‌هاي انبوه با عنوان ثروتمند شويد از سوي اين اپراتور براي مشتركانش گفته بود:‌ اين سرويس طي دو هفته مشتركيني را عضو و پس از آن شروع به ارسال محتوا كرد.

سوهانيان درباره اينكه چرا برخي مشتركين پيامك اوليه را دريافت مي‌كردند اما پس از آن محتوايي دريافت نمي‌كردند توضيح داد: تا به حد نصاب رسيدن اعضاي اين سرويس محتوايي ارسال نمي‌شد. چراكه در حال حاضر يك يا دو روز در ميان، در صورت وجود محتواي مناسب به مشتركين پيام ارسال مي‌شود. 


وي در ادامه به برنامه‌هاي سال جاري شركت اشاره كرد و گفت: بيشتر برنامه‌ها در جهت روند توسعه و در خدمات پيامك است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب