تهران چند مشترك اينترنت پرسرعت دارد؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 تعداد پورت‌هاي اينترنت پرسرعت موجود مخابرات استان تهران، در حال حاضر ۲۰۰ هزار پورت توزيع‌ شده است و مسئولان قصد دارند تا پايان سال ۹۱ اين تعداد را به ۵۰۰ هزار پورت ديگر توزيع كنيم. 


 در ارديبهشت ماه سال جاري بود كه معاون طرح و مهندسي مخابرات استان تهران با اشاره به طرح فيبر نوري اين شركت مخابرات به ايسنا گفت: در حال حاضر پروژه GPON آغاز شده و در دو منطقه تهران در حال اجرا است. 

سرعت پهناي باند اين پورت‌ها طبق آيين‌نامه‌ ۱۲۸ است كه سازمان‌هاي پژوهشي، آموزشي و تجاري با گرفتن مجوز مي‌توانند از سرعت‌هاي بالاتر برخوردار شوند. 


اما چندي پيش قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران مشتركين اينترنت پرسرعت تهران و البرز را ۷۰۰ هزار شماره اعلام كرد و افزود: اين تعداد جمع شركت‌هاي ارائه كننده اينترنت PAP و مخابراتي استان است. 

ابراهيم يافتيان سرويس‌هاي جديد اين شركت را راه‌اندازي سوئيچ‌هاي همراه با صدا و مبتني بر ديتا اعلام كرد و گفت: تلفن‌هاي اعتباري راه اندازي سرويس اينترنت پرسرعت براي مستاجرين با حل مشكلات صاحب‌خانه‌ها، سرويس‌هاي ارزش افزوده و خدماتي كه در شبكه‌هاي مخابراتي است و پيشرفته است و به مردم كمك مي‌كند به آن سمت روند.


به گزارش ايسنا، صادقي - معاون توسعه و مهندسي شركت مخابرات استان تهران - هم گفته است:‌ در مجموع در استان‌هاي تهران و البرز بيش از ۲۳۰ هزار پورت ADSL به مردم واگذار شده كه حدود ۱۳۰ هزار پورت آن مربوط به يكساله اخير بوده است. 

وي افزود:‌ بيشترين واگذاري سرويس ADSL مربوط به مخابرات منطقه دو با ۴۴ هزار پورت و پس از آن استان البرز با ۳۲ هزار پورت و اداره كل مخابرات منطقه ۸ نيز با ۲۷ هزار پورت بيشترين واگذاري اين سرويس به مردم را داشته‌اند. 

به گفته او از ابتداي سال جاري تا پايان تيرماه بيشترين سرويس ADSL توسط مخابرات منطقه البرز با ۹ هزار و ۳۷ پورت و اداره كل مخابرات منطقه ۵ با ۸ هزار و ۳۱ پورت و مخابرات منطقه ۳ با ۷ هزار و ۶۲ پورت رتبه‌هاي اول تا سوم واگذاري اين سرويس را دارند. 


با راه‌اندازي سامانه (CRM)‌ مديريت ارتباط با مشتريان ۲۸۲۸ در مناطق مختلف استان تهران سرعت واگذاري سرويس ADSL افزايش داشته است. علاوه بر سرعت واگذاري‌ ADSL در مناطق سعي شده روند كيفيت سرويس ADSL نيز بهبود يابد و سرويس‌هاي متنوعي واگذار شود كه در اين راستا طرح ارائه سرويس ADSL حجمي در مراكز مخابراتي اداره كل مخابرات منطقه هفت به مردم آغاز شده اين طرح بزودي در تمامی مناطق مخابراتي به اجرا در مي‌آيد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب