پاسخ رایتل به اعتراض یک مشتری :
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  صفحه رایتل در فیس بوک ( که در ابتدای راه اندازی خود را متعلق به این اپراتور معرفی میکرد و بعدا به دلایلی آن را به صفحه طرفداران این شرکت تغییر نام داد) در پاسخ به اعتراض یکی از مشتریان که چرا نداشتن مکالمه تصویری آیفون را به مشتریان اعلام نمیکنید به وی اینگونه پاسخ داد: " حالا دیگه همه ملت با کلاس و آیفون دار شدن :))) " در همین صفحه و در ادامه نیز به فرد معترض توصیه کرده : " رایتل مخاطبان خاص خودش رو داره … شما بهتره به همون ایرانسلت بچسپبی :)))) ". 

پاسخ مشترک معترض نیز بدین گونه بوده : " اقعا برای همینه که الان ما اینطوری هستیم. عوض جواب دادن به مشتریا بهشون میخندیم. شرکت محترم شما هم که تو همه تبلیغاتتون داری از آیفون استفاده میکنی. حق داری بخندی پولتو گرفتی ما هم دستمون به جایی بند نیست باید بخندی بهمون. بخند که من اگه جای تو بودم گریه میکردم ."

گفتنی است در اغلب تبلیغات مکالمه تصویری رایتل از گوشی آیفون استفاده میشود در حالی که این گوشی امکان مکالمه تصویری تحت شبکه نسل ۳ را ندارد 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب