گردش مالی حوزه فناوری اطلاعات دو برابر شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  گردش مالی فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرف دو سال گذشته از 8 هزار و صد میلیارد تومان در سال 88 به 15 هزار میلیارد تومان در سال 90 رسیده است.

ارديبهشت‌ماه امسال اعلام شد كه گردش مالی فناوری اطلاعات و ارتباطات در ظرف دو سال گذشته از 8 هزار و صد میلیارد تومان در سال 88 به 15 هزار میلیارد تومان در سال 90 رسیده که به این ترتیب شاهد رشد دو برابری حوزه فناوری اطلاعات در طی دو سال گذشته بوده ایم. 


یکی از ویژگی‌های این حوزه این است که به دلیل مغز افزار بودن و دانش بنیان بودن آن، شرایطی را فراهم کرده که مرزها حذف شده است. سرزندگی در کشور نیازمند تداوم خلاقانه و فعالیتهای آگاهانه آحاد جامعه است که سهم فعالان فناوری اطلاعات در این بین پررنگ تر است. 


در اين راستا وزارتخانه ارتباطات و فناوري اطلاعات برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات تا پایان برنامه پنجم توسعه تكاليفي دارد و اكنون طراحی شبکه ملی اطلاعات به سرعت پیش رفته و قرار است این شبکه در سه فاز اجرا شود.

به گفته مسوولان فاز اول آن تا پایان نیمه اول سال جاری شامل تفکیک شبکه‌ها به پایان می‌رسد و فاز دوم این شبکه نیز که طی آن کل میزبانی ها به داخل منتقل می شود تا پایان سال 1392 باید به اتمام برسد. 

در فاز سوم و پایانی شبکه ملی اطلاعات ، مدیریت بومی شبکه در داخل کشور انجام می شود تا به صورت تمام و کمال کشورمان از ورود نرم افزارهای خارجی بی نیاز خواهد شد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب