كمپين فعالان حوزه IT كشور در حمايت از زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 كمپين فعالان حوزه IT كشور در حمايت از زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي

در پی بروز زلزله در بخشی از کشورمان، موج حمایت‌های مردمی جهت کمک‌رسانی به هموطنانمان آغاز شده است.

همزمان با همدردی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان این فاجعه، عرصه فناوری اطلاعات کشورمان نیز در این زمینه فعال شده است.

به گزارش ایتنا، سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان آذربايجان شرقي، با انتشار اطلاعیه‌ای به جذب همکاری و کمک‌های هم‌میهنان و به ویژه فعالان صنف فناوری اطلاعات پرداخته است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:



همزمان با شب‌های پرفضيلت قدر، خداوند آزمونی دیگر را پیش روی ملت ایران قرار داد. جان باختن و مجروح شدن تعداد کثیری از هموطنان عزيزمان، ضربه روحی سنگینی برای ملت ایران بود که جبران آن جز به "اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ" مقدور نیست.
ضمن عرض تسلیت مجدد این مصیبت به مردم شریف استان آذربایجان شرقی به ويژه خانواده فناوري اطلاعات آن استان، همدردی خود را با بازماندگان اين حادثه اعلام داشته و از خداوند متعال براي درگذشتگان اين ضايعه كه همزمان با ايام ضيافت الهي از خوان رمضان به نزد پروردگار خويش پركشيدند، غفران الهي، آرامش روح و تنعم به نعمات بهشتي را مسئلت دارد.

در اين برهه تاريخي و آزمون الهي ، دبيرخانه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان آذربايجان شرقي ، با اختصاص شماره حساب ۱-۲۹۵۳۴۷۸-۸۵۰-۱۰۰۱ نزد بانك اقتصاد نوين بنام سازمان براي كمك به زلزله زدگان منطقه، اقدام به جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي فعالان صنعت IT از اقصی نقاط كشور نموده تا با همكاري و هماهنگي سازمان‌هاي امدادي و مقامات مسئول ضمن خريد نيازهاي ضروري و توزيع مستقيم آن در مناطق آسيب ديده، سهم كوچكي در اين عرصه ايفا نمايد.

همچنين دبيرخانه سازمان در تبريز،‌ به آدرس خيابان آزادي-تقاطع گلگشت- ساختمان پارك علم و فناوري، و در تهران به آدرس خيابان سهروردي شمالي، خيابان خرمشهر- خيابان عربعلي- كوچه نهم- پلاك ۱۳ ، آماده دريافت كمك‌هاي غيرنقدي شما همكاران محترم جهت توزيع در مناطق زلزله زده مي‌باشد.
شايان ذكر است شماره تلفن ۳۳۶۶۲۷۲-۰۴۱۱ (آقاي موسوي) آماده هماهنگي و پاسخ به سوالات شما همكاران محترم مي‌باشد.

با دلی سرشار از درد و اندوه، تنها سکوت می‌کنیم و چشم انتظار ياريتان هستيم. 

    سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان آذربايجان شرقي 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب