قدرت‌نمايي ايسوس با اولترابوک‌های سري S
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 قدرت‌نمايي ايسوس با اولترابوک‌های سري S



بعد از ارائه موفق محصولاتي متعدد در زمينه تجهيزات قابل حمل (نت‌بوک / نوت‌بوک/تبلت) شرکت ايسوس به تازگي و در راستاي حرکت اينتل براي ساخت و توسعه اولترابوک ها محصولات سري S خود را از اين سري براي تکميل محصولات اولترابوک توليدش به بازار ارائه کرد.

به گزارش ایتنا اولين موضوعي که در اين سري از محصولات ايسوس به چشم مي‌خورد طراحي جذاب آن است.
اولترابوک‌های سري S بر اساس اطلاعات ارائه شده حداکثر داراي ضخامت 21 ميلي‌متر هستند و در بدنه آنها از رنگ خاکستري ملايمي استفاده شده است که اين موضوع منجر به جذابيت هر چه بيشتر آن مي‌شود.

براي استفاده بهتر از اين دستگاه ايسوس در اين سري از يک تاچ پد بزرگ که به فناوري Gesture‌مجهز شده است، استفاده کرده است که اين موضوع امکان مديريت بهتر دستگاه را فراهم مي‌کند همچنين تعبيه يک صفحه‌کليد با چيدمان مناسب جذابيت استفاده و تايپ را در اين محصول دو چندان کرده است.

علاوه بر اين مورد وجود امکاناتي مانندي فناوري صوتي Sonic Master که باعث بهبود و توسعه فرکانس‌هاي صوتي مي‌شود و همچنين تعبيه پردازنده گرافيکي Geforce GT 635M که امکان پردازش‌ گرافيکي و ويديوي بهتر را به اين محصول مي‌دهد اولترابوک های سري S را به گزينه‌اي مناسب براي ايجاد يک مرکز صوتي و تصويري کاربردي تبديل مي‌کند. اما اين تمام ماجرا نيست چون ايسوس با تعبيه فناوري Super Hybrid Engine II اين امکان را فراهم کرده است که در زماني حدود دو ثانيه به راحتي بتوانيد اين محصول را راه‌اندازي کنيد و به سرعت به کار خود برسيد که اين موضوع به گونه‌اي تداعي‌کننده کار با يک اسمارت‌فون قدرتمند است که در کمترين زمان براي کار به قابليت‌هاي آن دسترسي خواهيد داشت.
همچنين در زماني که تنها 5 درصد از باتري نوت‌بوک باقي مانده است به طور خودکار اطلاعات در حال اجرا در فضايي مناسب ذخيره شده تا در هنگام تمام شدن باتري اطلاعات کاربر از بين نرود (البته قبل از خاموش کردن هشداري به کاربر داده مي‌شود.)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب