بالاخره علت کندی اینترنت اعلام شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
وزیر ارتباطات درباره علت قطعی و یا کم شدن سرعت اینترنت در روزهای اخیر در کشور گفت: ما مشکلات مقطعی در این زمینه داشته‌ایم از جمله این که مثلا در خلیج فارس کابل به خاطر برخورد کشتی‌ها قطع شده بود.
 

به گزارش ایسنا،رضا تقی‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - اظهار کرد: ما تلاش کرده‌ایم این مشکل را در نصف روز برطرف کنیم چراکه بر اساس این برخورد، کابل‌ها پاره شده است.

او با بیان این که ما حتی عکس‌های پاره ‌شده کابل‌ها را نیز در راستای قانع کردن در اختیار رسانه‌ها‌ قرار داده‌ایم، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که با آن روبه‌رو بوده‌ایم، در مسیر شمال ورودی اینترنت به کشور از مسیر روسیه بود که یکی از ایستگاه‌ها به آتش‌سوزی دچار شده بود که در طی یک روز تلاش کردیم که این مشکل برطرف شود.

وی با بیان این که ما بیش از ۱۳ درگاه ورودی پهنای باند به کشور داریم و هر جا دچار مشکل می‌شویم سعی می‌کنیم از درگاه‌های دیگر این مشکل را برطرف کنیم گفت: من به‌طور صریح عرض می‌کنم که ما در مورد زیرساخت‌ها مشکلی نداریم.

او که در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت سخن می‌گفت، تصریح کرد: درباره پهنای باندهای واگذار شده بعضا شکایت‌هایی دریافت کردیم که اپراتورها باید پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشند و همانطور که گفتم ما از نظر زیرساخت مشکلی نداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب