درهای فروشگاه اینترنتی مایکروسافت گشوده شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 

درهای فروشگاه اینترنتی مایکروسافت گشوده شد



شرکت مایکروسافت سرانجام درهای فروشگاه اینترنتی جدید خود موسوم به Office Store را به عنوان منبعی از ابزار‌ها و نرم‌افزارهای جانبی برای مجموعه Office و SharePoint باز کرد.


به گزارش از همکاران سیستم به نقل از سایت zdnet فروشگاه اینترنتی Office Store ارتباط نزدیکی با مجموعه نرم‌افزاری Office ۲۰۱۳ و نسخه‌های اینترنتی ابزارهای تولید شده در شرکت مایکروسافت دارد.

در این فروشگاه که از روز جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، کاربران به کمک شناسه کاربری و رمز عبوری که در سرویس پست الکترونیکی مایکروسافت دارند می‌توانند وارد آن شوند و نسخه پیش‌نمایش از نرم‌افزارهای Office، SharePoint و Exchange را در آن مشاهده کنند.

مایکروسافت توضیح داد که این فروشگاه اینترنتی می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای توسعه‌دهندگان ابزار‌ها و نرم‌افزار‌ها محسوب شود.

«ویوِک ناراسیمان» مدیر تولید گروه SharePoint در شرکت مایکروسافت گفت: «این ابزار‌ها بر مدیریت محتوا، مشاهده اطلاعات، ‌ مدیریت مالی، مدیریت پروژه، بازاریابی و فروش، منابع انسانی، آموزش، سفر و شبکه‌های اجتماعی تاکید دارد و تعداد بیشماری از گروه‌های شخصی هم‌اکنون در تلاشند تا این راهکار‌ها را در اختیار بگیرند.»

از جمله ابزارهایی که هم‌اکنون در این فروشگاه اینترنتی ارائه شده‌اند شامل فرهنگ لغت Merriam-Webster می‌شود که به کمک آن می‌توان معنی تمام واژه در نرم‌افزار Word را دانست، ابزار توئیتر که به کاربران امکان می‌دهد از طریق نرم‌افزار Outlook صفحه خود در این شبکه اجتماعی را به‌روز کنند، و ابزار Bing Maps مخصوص کاربران Excel که قصد دارند اطلاعات مبتنی بر محل اقامت خود را ارائه کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب